Pages

Friday, April 11, 2008

Proses Buat Keputusan

Helai-helaian kertas kemas menitip indah tulisan
Wah RM RM RM ..... boleh tahan
Lokasi lapor ..alamak KL la pulak
JB dan KL jauh boleh tahan
Terpakse berjauh dengan sidia , "boleh ke tahan"

Ditenung kertas RM RM RM sukanya aku
Ditenung Kertas Lokasi Lokasi Muramnya aku
Kerja- si dia, Kerja -si dia peningnya aku
Mana satu jadi pilihan ku
Mana satu jadi keputusanku
Jauh dihati taknak pergi teriakku
Realiti sempitnya hidup paras-paras hidungku

Aduh peningla.... peningnya..
pening pening pening sangat tak terkata
daun-daun kering kusepak, ku pijak beria-ia
harap selesai jauh turun dari langit la
lalalalalala kepala pening la
lalalalalalal apa nak buat da

kerut kusut masai tak terkata
susah nya jadi aku
susahnya mencari kepastian yang boleh diterima
apa nak buat nie peningnya aku
aku bangun, bangkit dari labuhanku
panas tue bangku nie tapi slumber beredar aku
merayau menghirup kesegaran bayu
agar dapat meneliti dan mengapai pilihan terbagus.

No comments: