Pages

Wednesday, April 11, 2012

Berani Kah Aku....

Kadang Hati sukar utk di agak....
Kadang Hati tidak pernah serik2.....
orang kata jangan buat,....
hati kata... buat aje laaa..
org kata.. tak serik2 ke ko...
hati kata.... serik2 tolak tepi....

Orang kata.. baru 3 hari lepas kau di sakiti...
Hari ni kau dah nak cuba jatuh cinta lagi...??
hati kata... hati aku yg kene sakit bukan hati kau
abis dah hati suka.... nak buat apa lagi....???

Namun.... Berani diri berkata2....
Berani kah dikau...
berani kah kau menemui kekecewaan lagi??
berani kah... dirimu... demi mengikut kata hati....
persoalan itu...... masih pegun tiada jawapan....

aku hanya mampu... berjalan... selagi hidup dikandungbadan
......... seandainya dia menerimaku.. aku berani
aku berani menempoh segalanya di hadapanku..
permasalahan.... adakah dia yg baru aku temui semalam..
sudi menerimaku???
sketsa kecewa semalam aku landaskan.... supaya tidak berulang lagi
maka aku akan senyap ....... sambil memerhati .. peluang diriku..terhadap dia...
siapa tahu ...aku bernasib baek....apapun ... DIA diatas maha mengetahui segalanya...
aku disini hanya berani mengawal perasaan agar tidak tertandus kekecewaan lagi...
NAmun andai dia.. menerimaku..akan aku semai dan jaga perhubungan kita..
dan aku berusaha memastikan dirimu sntiasa ceria..... walau aku tiada disisi....

No comments: