Pages

Tuesday, April 10, 2012

Teman Vs CInta = Teman







Detik pertama...

hampir tergelincir jatuh cinta...

cinta terlarang itu walau aku tahu...

tetap di hati menyemarak rasa cinta...

cinta terlarang... NASIB!!!

tersedar dari hayunan cinta yg berpunya..

APA NAK JADI??! sentak hati...

dia sudah berpunya...

NASIB!!!

aku bisa ter sedar dari hayunan hati merobek jiwa...

alhamdulilah... dari cinta terjalin persahabatan....

moga persahabatan yg dihulur dan ku hulur menjadi titian ikhlas

antara kita....

kata2 mu.. dari blog mu... MENGENALI Seseorg kene lebih mendalam

sebelum melahir rasa cinta tiba2 yg tidak bule di terima pakai...


Aku tahu itu salah ku.. diriku tidak mengawal dan itu kelemahanku

aku tahu .. aku belajar dan terima kasih kerna mengajar ku ....

terima kasih kerna menyedarkan ku..

teman...aku ikhlas .... ikhlas seikhlasnya..

harap dirimu akan berbahagia.. selamanya teman...

teman...bersenyumla di hari-hari mendatang ...

aku berdoa agar hilang resah dan hanya bahagia buat dirimu teman selamanya..

kau senyum...malu saat itu .. wajah mu yg terbaek.... senyuman mu adalah kebahagiaanmu..

melihat kau berasa bahagia dan gembira cukup membuatkan aku juga gembira

maka...teman... berbahagiala dirimu selalu ...

namun.. andai suatu hari dirimu di ranjut kesedihan... jgn lupa dirimu punya teman...
diriku temanmu ini sedia meminjam kuping untuk mendengar luahan... dan semampu membantu seraya kemampuan... aku dengan rela hati ingin menjadi teman yg ikhlas dan layak bergelar teman....

maka jangan segan, jangan malu..... nomborku ada di hp mu... sesuka dan dimana pun dikau berada teman..andai aku diperlukan... hubungi la aku ... InsyaALLAH ....aku akan selalu ada buat dirimu sebagai teman yg bukan hanya nama Teman tp berarti sebagai

Teman sebenar....


Teman...

Maafkan diriku yg alpa dan

Terima kAsih teman atas segalanya........ :-) Ngeee Peace ;-D















No comments: