Pages

Tuesday, April 8, 2008

aku blur atau kau !

Mendung awan di lihat kelabu
merengkeh-rengkeh membengkak menunggu
aku pun begitu
mata menanti untuk di alir sayu
setia aku disini terus menunggu
menunggu kamu sang lelaki idaman kalbu
tapi kau butakah butakah kau....
aku punya setia disini menantimu
kesetiaanku jangan kau timbang lagi kasihku
ketaatanku jangan kau ukur lagi kasihku
cuma kau yang bodoh seakan tidak nampak aku

weiiii aku kat sini lah
lihatlah..bukalah mata mu
aku masih disini menantimu

kauku tahu kau mencintaiku
tapi kau tergamam blur blur tak bermakna
kau terus berkata "aku sangat menyayangi dirimu"
kau kata "diriku tetap setia menantimu"

Aku bingung nie, aku bengang dan blur
sape yang menanti dan sape yang setia ini
kau kata kau sayang tapi tingkahmu slumber dan blur padaku
kau kata lau sayang
tapi kau boleh buat bodoh andai aku bersedih
mana kau dikala aku perlu pelukanmu!
bodoh aku atau kau yang bodoh nie

blur!blur! blur!!
aku yang blur atau kau yang blur?!
aku yang bodoh atau kau yang bangang!
akhirnya Sepi , sepi, sepi
Lalu aku berlalu kau juga berlalu

No comments: